OD ODKRYWCA

Porady dla biur rachunkowych

autor Styczeń 2nd, 2016 Brak komentarzy
Porady dla biur rachunkowych

Dużo osób szuka odpowiedzi na pytanie – jak promować swoje biuro? Z takim pytaniem zmagają się nowe biura jak i te bardziej doświadczone, które powinny być na pewnej pozycji. Dla sporej ilości z tych osób najprostszym rozwiązaniem jest stworzenie strony internetowej. Nie wiedzą że sama witryna nie pomoże w rozwiązaniu ich problemu. Braki w wiedzy z zakresu sieci internetowej może sprawić, że poniosą znaczące koszty. Dlatego wraz z portalem Biura Rachunkowe Elbląg przygotowaliśmy poradnik, który pomoże wam przebić się przez tę kwestie.

Google AdWordsTo najzwyklejsza reklama w Google. Ogromną zaletą tej kampanii jest to, że reklamy występują się pod konkretnymi frazami np. wykupujemy reklamę na frazę biuro rachunkowe olsztyn. Teraz użytkownik, który w wyszukiwarce wpisze biura rachunkowe olsztyn zanim dostanie wyniki wyszukiwania może zobaczyć Twoją reklamę. AdWords działa na zasadzie dziennych budżetów. Zakładasz swój dzienny wydatek załóżmy na 20 zł płacąc 1 zł za klik to przekłada się na 20 dodatkowych klików na Twoją stronę .

Kampania SEOKampania SEO to nic innego jak zwyczajne pozycjonowanie strony. Nadal nie wiesz co to? Jest to działanie, które ma prowadzić do tego, że Twoja witryna będzie pierwszym wynikiem po wpisaniu w wyszukiwarkę danego słowa kluczowego np. biuro rachunkowe olsztyn. Wydatki takiej kampanii zależne są od sporej ilości czynników takich jak: dobra optymalizacja strony, trudność fraz itd. SEO to działanie długofalowe nie ma co tu liczyć na szybkie efekty.

Katalogi firmKatalogi firm to takie nowoczesne książki telefoniczne w internecie. Duża część katalogów katalogów zezwala na darmowe wpisy do ich baz danych. Po dodaniu firmy do katalogu będzie łatwiej ją odnaleźć użytkownikom zainteresowanym. Takie katalogi to dobra reklama dla właścicieli firm o niewielkim budżecie reklamowym.

Kilka delikatnych porad przygotowała także Magdalena Kowalczyk ze strony Biura Rachunkowe Elbląg.„Podstawą promocji w sieci internetowej jest ustalenie budżetu. Użytkownicy często zakładają że działania w sieci internetowej są darmowe lub kosztują niewiele. Nic bardziej mylnego. Skutecznie poprowadzona kampania reklamowa w sieci kosztuje wiele jednak wyniki jakie może przynieść są tego warte.”


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 12 (ostatnio: 14.12.2017 15:18:05)
  • yahoo: 1 (ostatnio: 30.08.2016 03:04:23)

Podlinkuj wpis:

About the author autor

Przeprowadzki Zgorzelec
Przeprowadzki Zgorzelec

Brak komentarzy

Kadzidełka
Kadzidełka

Brak komentarzy

Herbata Biała
Herbata Biała

Brak komentarzy

Monitoring łódź
Monitoring łódź

Brak komentarzy

Piec Co – co powinieneś wiedzieć?
Piec Co – co powinieneś wiedzieć?

Brak komentarzy

Zawory
Zawory

Brak komentarzy